Thursday 3 January 2013

1st day sekolah 2013 & Adelya sapu sampah

Assalamualaikum .
Hari ni Adelya start sekolah di Brainy Bunch Islamic Montesorri . Dia exited sangat . Walaupun uniform belum dapat sebab kehabisan saiz . Dia tetap bersemangat ! Cool je masuk skul , macam kakak2 sangat dah.
Lega hati takpayah runsing dia nangis ke apa. Memang seronoklah sebab masa cuti selepas pegi open day BBIM tu  dia dah berbunyik "kenapa Edel cuti lama2 ni?" .. kes tak menyabo nak sek baru .hahaha.

Malam , time aku menyapu Edel pun mcm biasa jd penyibuk . Selalu mmg aku tak bg kacau la. Hari ni nmpak je aku keluarkan penyapu , dia pun berhenti main ipad terus buat suara yg bisa mencairkan jiwa raga "mummy... boleh Edel tolong?'
hamboihhhhh kemain lembut .. mendayu2..
aku sapu buh setempat belum sapu abis ni ..
stop sekejap menyapu aku pi dapur sat.
Bila ke depan nak sambung menyapu.. uik???? da clear !
habuk2 terkumpul tu da dalam penyodok. Kagum tak? Haih anak dara .. umur 4tahun semangat kemain menyapu sampah . Rajin sampai bila2 tau sayang !
Sayang Edel !

No comments:

Post a Comment