Thursday, 15 March 2012

Mimpi duit banyak

Seperti entry yang lepas berkenaan mimpi Papa Edel , ada lagi mimpi-mimpinya.
Bulan Feb 2012 Papa Edel mimpi duit banyak.Dalam bulan tu adalah 2x dia mimpi.
Macam biasa setiap kali dia mimpi , aku hmmmmm kan aje.Dalam hati tu sedikit terdetik "siapa pula kali ni"
Masa berlalu , hampir 2minggu selepas mimpi tu , kami dapat call dari Dila ( adik Papa Edel ) mengatakan bapa mertua Kak Ayue meninggal dunia. 
Bila dapat je berita tu , Papa Edel pun cakap kat Mummy , " ingat tak hari tu abang mimpi ? "
Ye ingat bang..lebih kurang 2minggu lepas.
Tapi abang mimpi 2x.
2 hari selepas tu , Papa Edel dapat berita kematian lagi . Kali ni kawan lamanya , dengar khabar kemalangan & koma seminggu sebelum menghembuskan nafas terakhir.
Innalillah hi wainna illa hi rajiunn..
Al Fatihah
Minggu ni Papa Edel mimpi ikan pula , kali ni dalam mimpi tu dia memancing dengan Mama , cikgu sekolah & kawan sekolah dia di suatu tempat yang dia tahu sekitar UPM.
Wallahualam.


No comments:

Post a Comment

Post a Comment