Tuesday 12 June 2012

Pemenang Contest Majalah Apartment

Alhamdulillah .. rezeki untuk Edel . Aku adelah hantar gambar Edel untuk contest Ceria Bersama ZIP awal tahun 2012 . Pastu lupa dah .

Edel memang memberikan pose menarik masa ni.Sampai aku pulak yang penat jadi photog dia . Dia suruh aku snap-snap lagi.. hahaha.. saje suke-suke .

Masa event reunion sekolah kat KDE hari tu , kawan aku si Azrina Hafidz bagitau ada nampak gambar Edel dalam majalah Apartment . Dia kata satu muka gambar Edel . Wow ! Katanya keluaran April . Dia cakap nanti dia bagi pada aku . Masa tu bulan May . Aku macam ingat hmmm dah habis dah .. so dengan kondifen tak pergi mane-mane kedai buku / majalah pun cari . Semata-mata berharap pada Azrina . Azrina sms minta alamat nak poskan majalah tu . Aku x nak susahkan dia , lalu aku berjanji jumpa dia kat IKEA untuk aku ambil majalah tu . Tak sabar senanye . Thanx Azrina !



Dah puas-puas tatap gambar tu barang seminggu kot , baru aku call pihak Majalah Apartment untuk appointment collect hadiah . Jadi pada 6 Jun 2012 , kitorang pun pergilah ke Karangkraf . Cantik sangat opis Karangkraf yang baru ni. Nampak kellllasss.. tapi aku x sempat snap gambo . Sebab sangat pantas servis mereka dari receptionist sampailah ke wartawan yang incharge peraduan ni . Layanan mesra .
Sampai reception , mereka jemput naik ke tingkat atas department Majalah Apartment , katanya hadiah berat . Huhu .

Nak tau hadiah ape ?


Haaaa hambek ko , hamper barangan ZIP . Total semua ada 25 btol produk . Wallaweh ...
 jimat -jimat !

1 ) ZIP all purpose cleaner x 7
2)  ZIP multi purpose scouring powder x 6
3)  ZIP concentratedcream cleanser x 6
4)  ZIP dishwashing liquid x 4
5)  ZIP tolet bowl cleaner x 2

pastu aku bahagi-bahagi lah .. kasi family members , kasi kengkawan . satu rumah sebotol sudey ye.. jgn mintak lebih-lebih .

Nak tunjuk sikit gambar masa collect hadiah tu , nasib baik aku g dengan Papa Edel , dialah yg tolak troli , sebab wartawan tu pun pompuan ayu macam aku .. hehe..



Edel malu-malu tapi suka dapat hadiah ..

Pastu kan , yang kelakarnya , aku gi kedai majalah kat area rumah aku ni , berlambak ada majalah tu .. Majalah Apartment kan terbit setiap 3 bulan . So Edel punya ni keluar isu Apr 2012- Jun 2012 lah . Gigih aku gi ambik majalah orang . Hahaa.. btw , thanx to Majalah Apartment sebab pilih Edel sebagai pemenang ! Nanti kalau rajin kita join lagi ye ..
Siap wartawan tu pesan masa nak balik tu , keluaran baru Julai 2012 - Sept 2012 ada contest lagi .. jointlah.. hehe..InsyaAllah..

Alhamdulillah .


No comments:

Post a Comment