Tuesday 15 May 2012

Trudy & Teddy Tea Party | Yes!!! entry Mummy terpilih!



Alhamdulillah ,
Dalam kebizian tahap ape pun aku taktau nak cakap , dapat call dari Trudy & Teddy minggu lepas.
Entry yang aku tulis mengenai Trudy & Teddy terpilih untuk joint Tea Party T & T di butik pertama mereka di Pavillion pada 20 May.Tak ramai yang mereka pilih , hanya 10 best blog or quote jer .
Syukur..
mesti best sebab nanti Edel akan catwalk , menggayakan pakaian T&T .
Masa dapat call , aku blur sekejap , sebabnya 20 May tu aku akan balik Johor sebab ade program ECPI kat kedai mama. Nampak gaya terpaksalah Papa Edel balik Johor & aku haruslah joint party ni. Dapat hadiah bernilai RM300 lagi.
Rezeki Edel.. Alhamdulillah.
Dalam sibuk2 masa tu waktu sesebok buat preparation reunion event , ku jengah lah email.. oh rupanya T&T email juga.. perlu pakai pakaian kaler putih atau beige atau pastel dan maximum mereka jemput 4paxs.
Aku nak ajak sape ye??
Sape nak itot ?
Hehehe.. mestilah orang yang menemaniku nanti yang dah biasa dengan Edel , sebab Edel bukan tetiba peramah nya budak.. dia sikit sombong kalau dengan orang tak biasa..
Calon-calon peneman dah ada.. Berdebar juga tunggu ni.
Harap semuanya okey jek eh.
Apapun tahniah sayang.
Rezeki untuk Edel ~
Syukur Alhamdulillah.


No comments:

Post a Comment