Saturday 28 January 2012

Boringnya bila semua orang takde.

Bosan rasa bila takde sesiapa kat sisi ni.Tadi ada.Petang tadi Papa Edel dgn adik ku gi memancing.Dekat je -area Bukit Antarabangsa.Kolam bayar.Edel tido tadi.Pas bangun tido mula lah boring cari Papa dgn Poksu nye.Papanye balik nak jemput Edel , nenek Edel nak follow sekali.Semua kaki memancing.Aku ? Langsung tak minat mancing.Macam rimas je , kang ade nyamuk ngengggg ngengggg kat tinge aku kang , aku gak bebulu..kena plak nyamuk gigit..ish..takmaulah.Baik aku dok umah..
Kali terakhir aku join xtvt memancing ni pun , lamaaaaa dah..zaman darjah 6 dulu kot.Masa tu tiap2 minggu Papa aku bawak kitorang pegi memancing kat empangan Semenyih atau jambatan kat Port Klang..BORING!Masa tu lah.Masa tu kecip lagi nak taknak kena follow.Mane leh tinggal.Tapi yang boring dulu tu lah momen yang tak mungkin aku dapat lagi sekarang dan akan datang.Momen bersama famili lengkap aku , ade Papa ada Mama & adik aku.Haihhh la nasib...
Ni pukul berapa dorang nak balik ni?
Perut dah keroncong ni..Haruslah call Edel sekarang..
K Bai...

No comments:

Post a Comment