Thursday 18 October 2012

Misha order coklat Event4U

Ni tempahan dari Misha untuk buffdae anak sulong dia si Ali Benjamin yang ke 6 tahun . Beso dah budak hemsem ni  , Misha bff masa kat Inpens dulu ( tupon nak bgtau ) .
Malu sikit nak buat design tunjuk kat dia , sbb dia adalah designer .. hihi walhal aku ni belajo x nak sesunggoh , minat design tapi satu hapah x belajor berkenaan design kat U . Padan muke aku .

Misha nak tema BEN10 tapi tulis BEN6 . So macam biasa aku & partner buat 2 designs tunjuk kat Misha , Misha pilih , kite print lalu potong2 , wrap2 itu coklat . .
Tadaaaaa siap ... !



And ini adalah packeging pertama yang proper lah , sebelum-sebelum ni , x comel sgt aku buh dalam botol tutup merah tu .. x suke tau , macam kuih raya jek !

 Tapi baru-baru kennn , order lah pusu-pusu ceh ayat x mau jatuh , pusu-pusu .. phuiii

Masih blur awal2 tu , so ini adalah insyaAllah packeging comel selagi x de idea lain heh .. ok kan ? *angguk-angguk*

Aku siap dah beli selotep cecomel tu byk2 kaler mau kasi matching sama coklat yang cust order tau..
ngehehehe .

Eh anyway Thanx Misha mucuk2 order dgn kami.. nanti order lagi tau .. hiihi ..

Korang minat nak order ? Boleh je .. sila lawati FB kami di http://www.facebook.com/MYEvent4U

Harga ? murah je.. RM 40 untuk 100pcs siap design ( boleh lah nak tulis apa-apa je kat wrapper ) + siap coklat cedap mcm kat gambar atas tuu ..

okeh .. tata .

No comments:

Post a Comment