Saturday 22 September 2012

Choc Mini Event 4U dapat sambutan !

Assalamualaikum .

Senyap sunyi aku tak jenguk blog ni. Huhu . Sekarang agak busy lagi dengan tempahan coklat mini + personalize choc wrapper yang tak putus-putus orang order . Alhamdulillah . Walaupun sebenarnya untungnya sikit , kerjanya remeh , macam mengisi masa lapang je kekdahnya ..haha lapang la sangat masa itewwww.. Aku layannn kan aje .
Sebab , salah satu cara nak promot biz baru ku Event 4U dengan partner gua si Yan tu .
So apa2 je order yang mendatang , kami terima je .. dengan hati terbuka .. suke ! suke !
Hehehe..
Belum ape2 coklat Event 4U ni dah ter keluar kat TV3 hari tu tau.. haaaa masa tu aku bawa coklat ni untuk satu program bersama anak yatim kat Asrama Kasih YBK . Ade shoot rancangan My TV3 tu..
Walaupun sesaat dua je , tapi i tetap ecaited okeh.. walauponn bukan ade sape pasan & bukan ada orang tau tu coklat kami pun. Ahahahaha..
Ni gambo yang sempat ku snap , masa tu hari raya pertama .. hehe ..
Gambar di ambil di rumah Parent In Law . Glemer tv abah sekejap . *tibe-tibe*

Korang nak tengok coklat yang kami buat ? ( ayat macam ada orang baca blog aku jek )
Jangan tidak , aku nak la tepek gambo hasil kerjatangan kami yang tidak seberapa ini. yang penting Alhamdulillah , customer sume puji coklat sedap . Hehehe.. opkos ler.. sedap..nyumnyum.. *pujikdirisendiri
Nah korang tengok la sendiri apa yang ada..
kalau nak tengok banyak2 boleh lah ke FB Event4U ni yek .



Sikit-sikit sudahh.. tak mencukupi masa nak tepek banyak-banyak . Kalau nak order , boleh lah pegi kat FB tu , semua info terdapat di sana di sana di sana *suara bergema*
Murah je harganya tau..

Ok nak sambung buat design lagi .. ni curik tulang jap . Rindu nak tulis blog .
Tata :)

No comments:

Post a Comment