Friday 18 May 2012

SMKTS Gathering Dinner | Rumah kecilku dah jadi gudang

Hehehe.. tajuk macam saspen . Betul . Rumah aku kecip je . Sekali barang semua humban kat rumah kecip aku . Betapa murah rezeki event ni banyak sponsor dari syarikat luar . Berkotak -kotak .
Mase duk diam-diam dalam kotak ok lagi . Bila dah punggah keluar ,nak wraplah , nak buat hamperlah..goodie baglah .. haaaaa rumah pun tunggang langgang .
Tak dan nak kemas pun. Biar jelah .Kemas camane , penuh dah hampir seluruh ruang depan ni.
1st 70bag je . Sekali dekat lasmenet kena add lagi dekat 30 bag. Nasib baik lah almost 100 paxs adult je buatnya yang attend 200 paxs .?
Phewwww...
Ok ni bukti-bukti nya.. sampai lah pada hari kejadian masa nak loading . Oh ye umah aku apatment. Takde siapa tolong bawak turun dari rumah aku ke kerendaan ke KDE , nasib baiklah Papa Edel tolong angkat semua tu 2 kali sesi trip . Pertama malam sebelum event iaitu Jumaat malam Sabtu , angkat yang kotak2 dulu . Esoknya baru dia angkat semua sekali bawak turun . almost 20 kali troli turun naik turun naik . Boleh plak malam tu hujan lebat . Aduiyai , aku hanya mampu berdoa je supaya air tak masuk kat kanvas yang menutupi barang2 event .
Seb baik ok . Barang semua selamat .






Ni semua antara gambar-gambar yang aku sempat snap . Yan ade datang sekali tolong wrap . . Nasib baiklah anak aku bukan jenis tangan mengakas .. sikitpun dia x usik semua barang-barang ni .. cuma dia tanya-tanya je .. Mummy ni sape punye ? merujuk kotak-kotak hadiah .. aku jawablah .. kawan Mummy punye..
Sampai kat KDE , nasib baiklah Sazli dah sampai dulu . Dahlah jalan jem menggila , lapar plak tu , hujan plak tu .. lepas tapau McD kitorang patah balik cari hiway kasi cepat sikit sampai . Sampai KDE Sazli tengah baca tentatif , tgh hilight part job dia malam nanti , pastu dia tolong loading barang-barang semua .. dan Rini & suami pun sampai . Tolong sekali loading barang . Nah tengok gambar lagi..



Nasib baik ade abang-abang macho ni tolong kan. Terima kasih yek . Ape yang penting ??? haaaaa jawab sendiri..


Tata.

No comments:

Post a Comment